Zobacz relację z eventu „Marketerzy dla zwierząt” – Facebook jak skutecznie działać i mierzyć efekty? Przekonaj się, że agencja reklamowa dba nie tylko o biznes.
Unikatowy event
Unikatowy event, o którym chcę Ci opowiedzieć, miał miejsce 6 marca 2019 roku o godz. 18 w klimatycznym Hevre i było to premierowe spotkanie z cyklu „Marketerzy dla zwierząt”- Facebook – jak skutecznie działać i mierzyć efekty? , które poprowadziła CEO ThinkDigital – Monika Kołodziejczyk.
Tytuł wydarzenia wyraźnie wskazywał, iż chcieliśmy pokazać w sposób nietuzinkowy potencjał social media. Na przykładzie Facebooka i mam nadzieję, że nam się to udało. Jednak priorytetem eventu był jego cel charytatywny – wspomożenie KTOZ Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami . Cieszymy się, że dzięki licznie przybyłym uczestnikom, mogliśmy przeznaczyć całkowity dochód ze sprzedaży biletów (3 tysiące złotych) na potrzebujące zwierzęta z krakowskiego schroniska.
Gwiazdy Eventu
W ramach eventu gościliśmy 3 znakomitych prelegentów: Łukasza Kołodziejczyka, Pawła Kosmalę i Annę Ledwoń-Blachę. Każdy z nich podzielił się z uczestnikami praktyczną i aktualną wiedzą dotycząca mediów społecznościowych. Mogliśmy dowiedzieć się, jak tworzyć kampanie reklamowe na Facebooku, jak kreować treści postów, które będą angażowały użytkowników. Dostaliśmy odpowiedzi na nurtujące nas pytania i wątpliwości związane z doborem grupy docelowej, mierzeniem efektów działań oraz ich optymalizacją.
Łukasz Kołodziejczyk
Specjalista SEO/Analityk działający w branży już od 7 lat. Obecnie w Onecie gdzie ma okazję pracować nad efektywnym wykorzystywaniem ogromnej ilości contentu dostępnego w ramach serwisów grupy. Miłośnik analityki i żeglowania po oceanach danych, z których umie wyławiać te najważniejsze i wyciągać z nich przy tym kluczowe wnioski.
W ramach prelekcji Łukasz pokazał jak wiele wspólnego mają SEO i Facebook, na którego spojrzał z analitycznej perspektywy. Podkreślił, że strategia publikacji w social media takich jak Facebook powinna opierać się na dostępnych danych, i że to dzięki analityce możemy lepiej poznać odbiorcę naszych treści, jego potrzeby oraz cele.
Paweł Kosmala
Entuzjasta internetu. Łączy pasję do programowania, marketingu internetowego i SEO. W branży interaktywnej działa od 2006 roku. Na co dzień pomaga firmom w sprzedaży w sieci. Od 2009 roku współtwórca brandu eprezenty.pl – Personalizowane prezenty na każdą okazję Ojciec dyrektor spotkań branży internetowej Kolbuszowa 2.0).
Paweł, jak podkreślił, zadebiutował na naszej scenie w roli prelegenta ( i był to debiut udany). W swojej prezentacji przedstawił historię stworzonego przez siebie eventu Kolbuszowa 2.0 – konferencja o marketingu i internecie nad rzeką Nil , jak go wypromował dzięki mediom społecznościowym (tj. Facebook) i w jaki sposób lokalne przedsięwzięcie stało się wydarzeniem o randze ogólnopolskiej.
Anna Ledwoń – Blacha
Fascynatka mediów społecznościowych oraz marketingu internetowego. Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing czy Social Press. Trenerka i szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych.
Ania w prezentacji „Strategia, głupcze! Czyli planowanie działań na Facebooku” zwięźle, energicznie oraz merytorycznie wyjaśniła, jak działać na Facebooku w sposób przemyślany, a nie chaotyczny. Bowiem właściwa organizacja swojego profilu, fanpage’a i zamieszczanie wartościowych postów w określonej częstotliwości to klucz do sukcesu.
Kilka słów o Rambo
Ostatnim punktem programu był gość specjalny czyli Rambo wraz z ekipą KTOZ Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami .
Pracownicy organizacji opowiedzieli nam o swojej pełnej poświęcenia pracy na rzecz bezdomnych zwierząt. Mogliśmy się przekonać, że wkładają w nią całe swoje serce. W 2018 roku przeprowadzili aż 2️⃣6️⃣9️⃣5️⃣ interwencji na terenie całej Polski. Prelekcję zakończył apel do uczestników o rozważenie adopcji zwierzaków z krakowskiego schroniska, dla których pobyt powinien mieć charakter tymczasowy, gdyż zasługują one na odpowiedzialne domy i miłość opiekunów.
Żegnając wszystkich uczestników, Monika Kołodziejczyk zapowiedziała kolejne wydarzenie z cyklu „Marketerzy dla zwierząt” tym razem pod tytułem „Mówię, więc jestem – o prezentacji na żywo i w sieci”.
Leave A Reply