6 czerwca 2018 o godz. 18:00 w BiznesLab (Kraków) miała miejsce premiera eventu #ThinkDigital. Tematem przewodnim było „Jak skutecznie działać w świecie digitalu”.
Rozpoczęcie pierwszej edycji #ThinkDigital
Spotkanie rozpoczęło się od powitania zgromadzonych uczestników oraz przedstawienia programu eventu. Mieliśmy przyjemność gościć znakomitych czołowych prelegentów z branży. Co więcej, każdy z nich w atrakcyjny i klarowny sposób zaprezentował najnowszą praktyczną wiedzę i najbardziej efektywne rozwiązania z zakresu digital, a byli to:
-
- Anna Ledwoń-Blacha / More Bananas
- Krzysztof Marzec / Deva Group
- Karol Dziedzic / karoldziedzic.pl
- Damian Gucza / YouLead i Marcin Matyja / Up&More
- Adam Przemyk / Klub Przedsiębiorczości
- Maciej Stęga / Webski HR
- Jacek Mleczko i Konrad Szczypczyk / Habitat
7 merytorycznych wystąpień
Tematyka i formuła spotkania (podział na 2 części z przerwą networkingową) zapewniły uczestnikom możliwość poszerzenia wiedzy o najnowszych narzędziach i technologiach. W szczególności nowościach w prowadzeniu kampanii marketingowych oraz dodatkowych narzędziach do rozwijania działań (Marketing Automation, personalizacja mailingu, boty itp.). Ponadto, była to świetna okazja do zapoznania się z ideą nowej sprzedaży odnoszącej się do produktów digitalowych z wykorzystaniem IT, personalizacji i automatyzacji.
Pierwszym prelegentem była Anna Ledwoń-Blacha. W swojej prezentacji „Emocje, obrazki i efemeryczny content – czy to może sprzedawać?„ pokazała drogę jaką przeszedł Instagram od kanału do dzielenia się zdjęciami/filmami ze znajomymi, do platformy budowania wizerunku i sprzedaży. Oprócz tego, wyjaśniła, czym jest efemeryczny content i jak go należy wykorzystywać, na przykładach różnych branż.
Ania Ledwoń z More Bananas podczas swojego wystąpienia na event #ThinkDigital
Z kolei Krzysztof Marzec w swoim wystąpieniu „Nowoczesne podejście do audytu SEO z wykorzystaniem Google Analytics„ omawiając konkretne raporty i przypadki pokazał jak używa Google Analytics, aby mieć lepsze efekty w SEO.
Krzysztof Marzec opowiada jak wykorzystuje Google Analytics do optymalizacji SEO
Następnie Karol Dziedzic w prezentacji „#Optymalizacja czyli jak wycisnąć więcej„ podzielił się wiedzą z zakresu Google Adwords. Szczególny nacisk położył na korzyści optymalizacji wynikające z połączenia Google Adwords z Google Optimize.
Karol Dziedzic opowiada o Google Ads oraz Google Optimize
W ramach półgodzinnej przerwy networkingowej uczestnicy mieli sposobność nawiązania nieformalnych kontaktów z prelegentami. Ponadto, mogli degustować lody od jednego ze sponsorów – było interesująco i pysznie zarazem.
A po przerwie… ciąg dalszy
Drugą część spotkania rozpoczęli Damian Gucza i Marcin Matyja. Na przykładzie case study współpracy z Ronson Development – ogólnopolskim deweloperem mieszkaniowym pokazali jak pracować nad klientem niezdecydowanym.
Damian Gucza opowiada o pracy z klientem niezdecydowanym
Kolejny prelegent Adam Przemyk w prezentacji „7 kluczowych czynników, dzięki którym w ostatnim roku wygenerowałem sprzedaż na ponad 3 miliony złotych„ „zdradził” swój autorski przepis na to, jak stać się przedsiębiorczym i odnieść sukces w biznesie.
Adam Przemyk i jego prezentacja o sukcesie w biznesie
Następnie na scenie pojawił się Maciej Stęga i wygłosił prelekcję zatytułowaną „Personal branding w biznesie„. Zapoznał uczestników ze specyfiką personal brandingu, korzyściami jakie daje budowanie marki osobistej dla nas samych, jak i firmy, w której pracujemy. W dodatku, pokazał jak zacząć budować swoją markę osobistą i podał przykłady jej budowania.
Maciej Stęga, który przybliża temat Personal Brandingu
Ostatnimi prelegentami – „the last but not the least” 🙂 byli Jacek Mleczko i Konrad Szczypczyk. Ich wystąpienie p.t. „Jak sprzedawać “digital“ osobom “analogowym?„ miało formułę mini-warsztatu. Ujawnili techniki sprzedażowe dostosowane do klientów przyzwyczajonych do tradycyjnej formuły sprzedażowej.
Konrad Szczypczyk z Habitat podczas prelekcji o digitalu dla osób „analogowych”
O prowadzącym słów kilka
Spotkanie prowadził Kamil Lizurej (coach, trener mentalny i personalny). Dał się poznać jako nieoceniony mówca, który z właściwą sobie swobodą, kulturą połączoną z domieszką dobrego humoru, nie tylko zapowiadał prelegentów, ale również okraszał swoje zapowiedzi anegdotami.
Zakończenie eventu
Premierowy event #ThinkDigital dobiegł końca po godz. 22:00. Pozytywna reakcja osób zgromadzonych utwierdziła nas w przekonaniu, że premiera zasługuje na kontynuację. Co więcej, usłyszeliśmy, iż bez wątpienia tym co wyróżniało event #ThinkDigital była wysoka jakość prelekcji, aktywny networking i świetna atmosfera branżowa.
Leave A Reply